Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 30, 2011

learn to science

>Assalamualaikum wbt...

bersarang dah blog aku upenya, siap ngan telur2 lips lagi membiak.hahahaha. windu rasanya da lama tak membebel kat diari bergerak aku nie. mesti korang tertanya2 kan apela yang membuatkan aku busy sangat..yang xnak tau diam jek k.hahahaha.

Lepas jek exam aku terus join kursus pra pekerjaan. kursus yang amik masa sebulan nie pior english punya class. kursus nie untuk mengajar graduate2 macam aku nie berdepan dengan dunia pekerjaan.

mula2 nak join sepuluh kali dok pikir. tp atas berkat dorongan family aku, aku cuba gak join kursus nie. yela, aku nie bukan terror sangat bi. lau yes, no, oriteeeeeeee tue aku tau la.hahahaha. sesaja nak bagi nampak bongok skit. bak kata kakak aku, belajar tinggi2 lau b.i pon x expet xtau ler. aku tau ler aku tak pandai cam dia. tp bagus gak, kata2 tue bg semangat kat aku untuk mencuba sesuatu yg baru bg aku.

mana ada dalam dunia nie perkara mudah kan, semua kena belajar dari bawah. dan setelah dua minggu, aku rasa banyak yang aku perolehi dan confident aku untuk skeping..ops silap, speaking da tahap 5 ckit.hahahaha. cukup sebulan aku harap, dapatla naik ke tingkat 8. x ley sepuloh coz nobody perfect kan....:))

aku harap, kursus yang aku ikuti nie dapat berikan banyak manfaat buat aku dan kawan2 yang lain. semoga peluang kerja aku juga cerah..doakan2 yer kekawan.amin2.

kat bawah nie pic aku ngan kekawan sewaktu kursus.

group telipuk

pic tea break....:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian