Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 01, 2011

Besday Papa @ Abah Jatuh pada 1 Ramadhan

Assalamualaikum wbt....

Tanngal 1 Ramadhan kali ini amat bermakna buat aku dan keluarga kerana menyambut dua hari yang amat istimewa. Pes sambut Ramadhan yang pertama dan second besday abah aku jatuh pada ari yang sama.

Aku anak pertama yang ucap besday abah malam tadi. padahal aku sebenarnya nak ucap selamat menyambut bulan puasa kat diaorang. sambil2 tue da tingat esok besday abah, aku ucap sekali la.heheheh.

Masa bercakap ngan abah aku, sedey lak nak ucap besday dia yang ke 62 tahun. Pergh..da makin tua upenya abah ek. tapi lau tengok abah aku compem korang tak caya dia punya umur ngan fizikal dia. Abah aku memang air muka muda..SEBAB TUE AKU MENURUN...WAKAKAKAK. xmor jeles2 bulan pose nie yer.hehehhee.

Untuk abah...orang memang x mampu nak balas segunung pengorbanan yang abah curahkan buat orang dan keluarga, hanya Allah swt yang dapat membalas segala2nya abah. orang sentiasa doakan abah sihat dan dapat melihat kejayaan kami tujuh beradik dan dapat membalas segala penat lelah abah ketika membesarkan kami.

untuk papaku tersayang

ENCIK HAMID BIN MAT JUSUH
SELAMAT HARI LAHIR
MAY ALLAH BLESS U FOREVER N EVER

see korang caya tak umur papa aku 62 tahun. still ensem n kuat berderak mak aku kata..hehhehehee


P/s:lau ada wit lebey adiah abah lumayan la taun nie...hahahhahaahaa.

pikir-pikirkanlah....:))

2 comments:

belogkayangan said...

happy belated bufday utk ayah awk..
saya pun sambut dalam bulan ramdhan ni jugak.. :)

ilham_un said...

belogkayangan:thanks...my dad n my mom kongsi bulan yg sama n tarikh selang seminggu jekkk:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian