Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, April 08, 2012

Mengimbau Kenangan Ong Bak Rindu di kala Outstation

Assalamualaikum wbt..

Huarghhhhhhhh...humang ko,amik elok bebenar anak dara menggeliat . Lau mak aku tengok nie, dah di cepuk kepala aku jadi sotong.hehehe. Sebenarnya aku meggeliat cos nak hilangkan serta betulkan segala urat sendi yang terpeleot time outstation kat cameron minggu lepas. 4 hari berkampung kat tanah tinggi yang sejuk tahap gaban tue memang berbaloi habis sebab semuanya ditaja...:))

Tentu korang terperanjat kan, sebab sebelum ni aku x pernah cita pon aku dak keje,tup2 cta pasal outstation. biar tol dak nie...hehehe. Sebenarnya, lepas jek abis belajar, Alhamdulillah aku dah jadi wanita bekerjaya selepas sebulan aku mengalas jawatan penggangur terhormat. 

Jawatan n tempat aku keja tue biasa2 jek n biarlah aku secret dulu sebab bukan ape, lum bersedia nak hebah lagi....huahuahua. Xdela, aku malas nak cta aku keje ape sebab bukan gaji juta-juta pon. Tapi syukurlah dapat tambah duit poket n tak di cap sebagai graduan makan anggur.(aku x kata kat sapa2 k, so jangan terasa if terkena).

Ok2, da jauh aku melalut nie. sambung balik sal keje aku nie, memang letih+penat la cos ikut orang. So mane ley nak curi2 tulang kan. tapi lam xley2 tue jugak aku boleykan...hahahha. 

Malas nak bebel panjang2, jom layan gambar aku ber Ong Bak Windu di puncak cameron higland.


 ok...line clear ley gambar kete takde.

with kiki merangkap jurupoto aku yang x bertauliah...

 lihatlah daun teh yang menghijau..memang OMG

 opismate with peneman outstation

 menggamit kenangan menunggu bus di perhentian

 air terjun yang menggamit kedamaian

 sedia untuk dirakam menjadi memories terindah

 ku seru namamu di kaki ladang teh...huahuahua

 ok..1,2,3 jom kita melintas di Tanah Rata

 
disini kami berkampung

 let go to Brinchang

 merasai manis masamnya strawberi itu

 berehat sebentar di Hutan Lipur Pari Fall

 merasai kedinginan malam bersama topi telinga panjang


shopping itu semestinya




 
 bersama krew-krew yang bertugas

Banyakkan gambar aku upload buat tatapan korang semua. saja jek aku titipkan gambar nie semua sebagai kenangan sebab esok2 kita tak tau dapat jumpa or tak lagi orang yang sama2 bekerja dengan kita kan..so rebutlah peluang yang ada.

p/s:thanks diucapkan kepada kawan2 serta pihak yang telah berurusan dan menaja kami. disini aku selitkan sedikt pantun buat kalian. Kalau ada sumur diladang, boleh kita menumpang mandi. Kalau ada program lain, jangan lupa menaja n menjemput kami lagi...hehhehehehe.

pikir-pikirkanlah....:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian