Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, April 20, 2013

Beutiful Is Pain... Tapi Aku Tak Nak

Assalamualaikum wbt

Morning u alls n selamat berhujung minggu... Huargggghh..bestnya menguap sambil menggeliat. Homak buruk bebenor perangai anak dara ni. Lau bakal suami nampak compem cabut lari...hahaha. Amecam hujung minggu korang? ape plan?Cewah..Budjet ada orang komen..hehehhe. Aku cam biasa melepak di rumah my sis aka mak jemah cos nak makan free hujung minggu...hahahhaa.

Horm...arini da masuk hari ke-4 aku bersama si gigi besi. Masih terasa sakit dan lenguh lau bercakap n makan. Tapi aku still lagi bertahan. Yang menjadi masalah time nak makan jela. Muak asyik duk telan menda lembut. Ni baru 4 hari, lau 40 hari alamak kekejangan la aku.hehhehe. Poyo jek kan, tp ni real k. korang tanyala sapa2 yg pakai gigi besi nie, compem jawapan diaorang sama ngan aku.

Dalam tak lalu makan, aku bedal gak la mee kari kat opis semalam. Dapat makan kuah pon jadilah..janji tak kempunan...hahahah. Pagi tadi lak, my sis sibuk ajak aku pi beli sarap. Aku malas nak layan, last2 dia goreng meehon...Perghhh....meleleh air liur.

Dasar muka xde hidung, aku bangun terus amik pinggan n makan. Tapi, aku lenyek2 dulu meehon tu kasi lembut. Sakit pon sakit la..janji aku ley bedal. Perut aku memang kuat makan.. Lau orang kata aku mok, aku marah..Tapi hakikatnya memang da GEMOK..hahahha.

Tak cukup ngan mehoon goreng tadi, aku buat lak mushrom soup.. Pergh....sedap gila. Abis dua mangkuk kecik. Nampak tak camne tahap kelaparan aku disebabkan kekurangan nasi di dalam badan. Aku harap sangat aku tabah dan sabar. Betul la kata Mr S.. Beutiful is PAIN but aku bukan nak cantik...huahuahuaha. Takpela...aku kena bertabah sebab doktor kata tak lama. Bila da ok..ley la cabut...hehehe.

 Kla, skunk ni aku ngan my sis sibuk lak nak pikir makan untuk tengah hari. Ha,...aku da ada cadangan...Tarra...nantikan santapan tengah hari nanti ya....


kalau tak sakit habis dua pinggan nie...:)

Pikir-pikirkanlah....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian