Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, December 03, 2010

Nape x angkat phone?

Assalamualaikum w.b.t

Pagi-pagi lagi aku da terbangun tido sebab phone aku tak benti2 menjerit. Dengan malas aku angkat jugak takut2 ada urgent col.

Tekan jek butang ijau....dengar suara cemas mak aku. "Nape x angkat phone?",pergi mane?

Adus....terharu aku dengar suara mak aku yang begitu risau, sedangkan aku dengan senang lenangnya membuta. Yela,aku ingatkan member2 aku yang menggangu pagi2 buta nie,tu yang lambat angkat.hehehee.

Aku lak lupa yang aku nak balik kampung arini, so sebab tue la mak aku pg2 da col n nak ingatkan aku supaya barang2 jangan lupa kemas,tiket pastikan da letak lam dompet,naik bus jangan lupa col,da sampai bgtau.

Tuela tabiat mak aku setiap kali aku atau adik-beradik yang lain nak balik atau pergi kemana2. Dari zaman sekolah sampaila zaman u n aku rasa mungkin berlarutan sampai aku kerja n selagi aku x berumah tangga....huahuahua.

Mak aku terlalu ambil berat n kadang2 membuatkan abah aku jeles.hahahah.Dengar memang lawak kan, tapi mak aku memang camtu.Yela, kami balik sekali sekala,memang la dilayan bak anak raja.

Untuk ma...terima kasih kerana terlalu menjaga anakmu ini. Segala pesanan yang engkau selalu titipkan tak pernahku lupakan. Aku juga berdoa yang anakmu ini akan selalu menjagamu seperti mana engkau menatangku seperti minyak yang penuh.


i love u so much.....

Fikir-fikirkanlah.......:)

8 comments:

manueng said...

same la mak kite...ari yg nak blk mesti dia kol...huhu;)

ilham_un said...

tue la pasal kan...hehehhee.

manueng said...

hehe:)

Biela Yusoff.. said...

sygnya mak kat kak..huhu..mak kan mestila sygkan ank dia kan..hehe...

ilham_un said...
This comment has been removed by the author.
ilham_un said...

biela:setiap mak sayangkan anaknya.

Such a Mess said...

shooknye ! sye jrang ibu nk col sebb ibu sering bssama ayah baru sya!

sgt sedih gk! ahhaha..its oky kn!

ilham_un said...

such a mess:lau ibu x col..kamu la col dia.rapatkan jika ada jurang ditengah2..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian