Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 01, 2012

aku memang bengang!!!

Assalamualaikum wbt...

Post kali nie bukan nak mengutuk atau mengata tapi realiti masayarakat kita especially aku sendiri yang memang ego dan keras kepala dalam mempertahankan sesuatu perkara. Tajuk nie muncul bila malam tadi aku bertekak ngan kawan aku nie. Bukan besar pon kesnya, tapi dua2 tak nak mengalah maka bermasam muka la jawabnya.

Aku lak bukan xmor mengalah, tapi apa yang aku pertahankan tue betol n sah2 da ada bukti, nak kata apa lagi kan. Cuba kadang2 tue terima dengan hati terbuka walau susah. Mood aku yang elok pon terus lunyai. kadang2 sakit hati nie ditelan sendiri. Tapi bengang jek sampai ke kaki effect dia.huhuhu.

Malas nak bebel panjang2 sebab otak pon da tepu nak tito. Esok keje...uwaaaaaaaaa. malasnya. apepon tak boleh. Demi duit poket, aku harus keje. cewah....:))


amik ko, besar2 aku post perasaan tak puas hati aku.

Pikir-pikirkanlah....:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian