Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, May 02, 2012

cinta budak sekolah

Assalamualaikum wbt

cinta monyet memang satu pengalaman yang cukup berharga. Sapa yang tak pernah melaluinya bukanlah satu kerugian cuma maybe hilang ckit nikmat kenakalan zaman remaja..hehehhe.

Aku juga antara ribuan manusia yang pernah lalui zaman cinta monyet nie, cuma yang membezakannya cinta monyet aku bertukar jadi cinta orang utan sebab aku tak berani nak luahkan. Pemalu la katakan. hehehe.

Bila tingat kembali mesti aku gelak2 sendiri sebab aku suka kat boy nie tapi dia tak tau. Pernah aku kirimkan lagu Sudirman kat dia ngan lirik2 lagu lagi nak bg dia paham. Tapi nampaknya tak paham n buat2 tak paham kot.hahaha. Time tue xde lak aku rasa malu atau sedih. Maybe waktu tue aku tak nur feeling sangat kot...cewah, ayat cover malu lak kan...:))

Walaupun cinta monyet aku tak berbalas, aku ngan mamat nie tetap kawan baik. Dia pon da jadi suami orang. Tak de jodohkan, nak buat camne. Tapi aku hepy sebab dapat tengok dia bahgia. Cinta monyet pes tak berjaya, tapi cinta monyet lain banyak berjaya cuma tak berpanjangan....hehehehee.

Jom layan lagu nie, buat remaja2 diluar sana yang sedang hangat bercinta.


Dalam diam diam rupa rupanya
Kita sama sama suka
Satu kepala satu citarasa
Cuma berlain jantina

Satu kampung juga satu daerah
Satu tempat bersekolah
Berbasikal sama sama
Iring iringan

Cita cita kita sama tinggi

Menggapai
Hingga ke puncak menara gading
Impian
Pasti akan terbukti
Jika ilmu dicari
Dengan niat azam sepenuh jiwa

Tak terlintas aku melukakan hatimu
Ayah dan ibu suruh belajar dulu
Aku pun ada rasa cinta padamu
Bersabarlah bertenanglah
Belum tiba masanya bercinta

Dalam diam diam rupa rupanya
Kita sama sama suka
Satu kepala satu citarasa
Cuma berlain jantina

Satu kampung juga satu daerah
Satu tempat bersekolah
Berbasikal sama sama
Iring iringan

Cita cita kita sama tinggi
Menggapai
Hingga ke puncak menara gading
Impian
Pasti akan terbukti
Jika ilmu dicari
Dengan niat azam sepenuh jiwa

Tak terlintas aku melukakan hatimu
Ayah dan ibu suruh belajar dulu
Aku pun ada rasa cinta padamu
Bersabarlah bertenanglah
Belum tiba masanya bercinta

Tak terlintas aku melukakan hatimu
Ayah dan ibu suruh belajar dulu
Aku pun ada rasa cinta padamu
Bersabarlah bertenanglah
Belum tiba masanya bercinta



pikir-pikirkanlah....:))

3 comments:

so said...

memang comel jep bile teringat cinta zaman sekolah...:)


averageofseptember.blogspot.com

LovelyCikin said...

kite pon ada cinta monyet,hihi tp bila bertemu kembali si cinta monyet tu terasa bagai ada sesuatu plak,,kebetulan saling single..hahaha

Ilham Un said...

Hahahahahha...baru baca komen. Cinta monyet..sekarang da jadi cinta orang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian