Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 01, 2012

Aku peminat tegar

Assalamualakum wbt

Sesaja aku post video nie sebab nak share pengubat stress. Aku gelak guling2 bila pestime kakak ngan abang ipar aku cita pasal iklan nie. Lepas tengok dua video nie memang terbaik la sapa yang buat. Aku compem nak berguru lau diberi peluang.

Bukan senang wo dubbing nie (lau x salah aku ler namanya) nak buat. Perlukan masa, ketelitian n kesungguhan. Jom layan dua video yang aku amik kat u-tube.




nangis nash lau tengok...kihkihkih.




nie lak putih mata bpr dengar.....hahahhaha


p/s:Apa yang patot dilihat ialah kesungguhan pihak media hidangkan yang terbaik buat penontonnya.

pikir-pikirkanlah....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian