Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, July 04, 2011

Tanjat Cik Ude

Assalamualaikum wbt....

ha see tajuk entry aku arini..tanjat cik ude.hahahahha. korang tau aku terperanjat gla coz cik ben sudi menjengah blog aku yang picisan nie n sudi meninggalkan komen walaupun hanya dua patah perkataan....Gla aku rasa nak jerir2 kat satu dunia jek...hahahhaaa.

biar korang nak kata aku over pon..aku x kisah. Yang penting cik ben sudi jengah blog aku..YAAAHOOOOOOOO..korang ada?hahahahhaa. aku cam x percaya jek nengok ben mana yg komen aku, sekali klik BEN ASHAARI...

Aku memang excited sebab da lama aku memang suka baca blog cik ben seringkali terpikir x sudi ke cik ben nak singgah kat blog aku walau sekejup. Dan terbukti cik ben x pilih orang. Thanks sangat2 cik ben n aku akan sentiasa sokong cik ben walaupun dia x kenal aku....

TArra.............. aku sanggup print screen nak bg bukti k...lalallalalala.


pikir-pikirkanlah.....:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian