Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, February 26, 2011

Cantiknya Orang Pakai Shawl

Assalamualaikum wbt

Tadi jalan2 kat pasar malam melambak2 tengok shawl yang cantik. Teringin nak pakai tapi xde keyakinan dalam diri. Member aku pernah bgtau kalau nak buat atau pakai sesuatu kena yakin tapi aku memang malu.hahahahhaa.

Aku rasa x kena ngan muka aku yang comel nie.hahahahh.Perasan tahap cipan. Lau korang nak tengok kawan aku yang cun bila dia pakai shwal korang jenguk cnie dan cnie....comel kan..kan..kan...

Aku selalu jek belajar cara nak pakai shwal ngan diaorang. kalau aku da berjaya aku upload gambar kat korang tau...hahahhahaahaha.

dua dari kiri tue pengajar tak rasmi aku lau nak tanya pasal shwal.hehehee. yang tudung putih tue si comot.hahahahhaaa.

Pikir-pikirkanlah....:)

5 comments:

Cikgu Tie said...

semuanya comel-comel.

Jom lihatkereta terbakar lagi

kiera syakirah said...

ahahaha...
sengal kak..pakai je la...bukan susah pon..mesti lagi tiuttt akak tu..hehehehe

ilham_un said...

cikgu tie:heehehhee..memang comel tp keyakinan kena ada kan..:)

kiera:hahahhaa...betulkan..
bukan tiutt tp miutt.hehhehee

kiera syakirah said...

ala...pasan lak die ni..wekkkk!!!

ilham_un said...

kiera:hahahhaa..pasan ngan ko jek.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian