Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, February 27, 2011

Lama Gila Tak Jumpa

Assalamualaikum wbt...

Tengah duk berpesbok pg tadi, tiba2 sorang kawan lame aku tegur n ajak kuar. Punyalah susah dia nak jumpa aku katanya, col pon aku x angkat.

Sory beb, bukan aku x angkat, dah ko col no lama memang la bukan aku yang angkat. Lagipon nombor lama aku kena blok ngan celcom nak buat camne kan...hehehehe

Lepas abis sekolah, aku ikut family pindah, so aku memang terputus hubungan ngan kawan2 lama dulu. Kalau aku singgah tempat lama tue pon aku tak bgtau kat kawan2. Bukan sengaja sebab kalau singgah sekejup baik x payah bgtau kan, buat sakit ati diaorang jek nak ajak datang umah.

Aku jumpa kawan2 lama aku nie pon kat dalam pesbok. Lau xde pesbok rasanya memang tak jumpa terus la agaknya.

Berbalik kepada ajakan kawan aku tadi, aku pon setuju la nak kuar ngan diorang. Baik punya plan n rancang tempat nak lepak esok. Bincang punya bincang, Baru ler aku tau yang kawan2 aku keje sekitar kawasan tempat aku belajar jek.hahahah.

Esok tau la nasib aku, mesti kena betul2 ngan diaorang. Sory la kawan2, aku kan low profile.(ayat cover) segan nak amik tau pasal korang semua. kihkihkih.

p/s:eleh, esok lau kawan2 tanya mana ko menghilang selama nie, aku jawab la umah aku dalam gua. LOGIK TAK???hahahahaaa.

kenangan paling indah ialah zaman persekolahan

Pikir-pikirkanlah....:)

3 comments:

~~su manje~~~ said...

salam....
ziarah pagi kakcik
~~su manje
jemput singgah blog poem su ek...
thanks
Jemput singgah

mohd zhafri said...

perghh...gmbo lme...mggamit knangan

ilham_un said...

su manje:insya'allah

zhafri:sangat menggamit kenangan..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian