Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, April 16, 2011

kecuq liur la tue...:)

Assalamualaikum wbt...


hujan-hujan nie peyut aku berlagu-lagu lak mintak di isi. dek kerana bangun lambat dan malas ke cafe, aku terpaksa menahan kelaparan ini.hehehhee.

kruk..kruk..kruk..ish xley jadi nie.lagu ziana zain ngan anuar zain da makin rancak berlagu dalam perut aku. gelededah punya geledah lam kotak stok makanan aku pon jumpa... tarrrra..Mee Megi Sedap dimakan ketika lapo.hahahaha.

sebat jela, janji perut kenyang. duk asyik makan dengan buruk lantaknya sebab lapo, tiba2 rumate ku balik. jeng..jeng..jeng... aku tengok dia bawak buah pelam or mangga or pauh. huwaaaaaaaaa. sedapnya.

aku jeling2 sambil abiskan megi yang da kembang cam rambut aku nie.huahuahua. tiba2 member aku bgtau, da siap makan tue sat lg kita kenduri buah mangga lak. sambil tersenyum, aku jawab, xpela, da kenyang, kita makan malam pon xpe. (padahal nak jek aku cakap..ok kopek sekarang jom)hahahha.x malu2 anak sapa la nie.

kawan aku nie lak cam memahami jek perangai rumatenya yang tersayang. malu2 tucim. dengan baik hatinya dia siap kopek dan letak depan aku lagi. katanya..ala tau la ko nak tp malu kan.dush3..amik ko sebijik. kuang asam tol kawan aku nie, perli pon agak2 la.hehehe.

papepon thanks wei..buah mangga ko memang lemak manis berkrim gila r. tiga bijik aku sebat sorang.ekrs....Alhamdulillah...:)



da tingga separuh baru ingat nak snap.hehehhe


nie ler buah mangga yang lemak manis berkrim dijeles ramai.lalalaalla


p/s:nak makan duyan lak rasanya nie. memang teringin gila2 ah. sape2 nak banje nie.kat pasar malam kerichi 5 hinggit sekilo.huwaaaaaaa.ma nak balik kampung makan duyan.


pikir-pikirkanlah...:)

2 comments:

myzziema said...

sedapnya. tgok gmbar kecurrr.

cik ude hamid said...

datang la um lau nak rasa..heeeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian