Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, February 12, 2011

Tafsiran Mimpi


Assalamualaikum wbt...


Mungkin anda semua pernah mengalaminya kan, walau bukan arini, mungkin semalam, mungkin sebulan yang lepas atau mungkin bertahun sudah. Bila tersedar dari mimpi anda mungkin akan terbangun dan berfikir sebentar tentang mimpi yang dialami sebelum menyambung balik mimpi tersebut atau bangun terus dari tidur.

Orang tua-tua kata, mimpi mainan tidur coz malam tidur tak basuh kaki, tapi kalau malam basuh kaki pon ley mimpi gak kan..kan..kan..

Mimpi nie ada banyak jenis, ada mimpi indah, ada mimpi sedih, ada mimpi gembira dan bermacam-macam lagi. Tapi untuk buktikan kebenaran mimpi nie betul atau tak depent pada orang yang dapat mimpi tersebut.

Aku dari dulu lagi kalau mimpi air mesti ada rezki yang masyuk. Mungkin nie suratan atau kebetulan hanya Allah swt sahaja yang tau. Kan aku percaya lebih2 ada yang cakap aku ajar ajaran sesat lak....hehehehheh.

Tapi malam tadi aku mimpi pelik lak...aku mimpi nampak air laut yang tinggi. Tapi entah seperti biasa aku x pernah tau ape maksud tersirat atau tersurat.

Lau ada sape2 yang tau maksud mimpiku ini jangan lupa bgtau yer. Mana tau ada orang nak bagi kapal laut free kot buat pergi melancong.hahahhaa.Mungkin betul orang tua-tua mimpi tue mainan tido n jangan percaya....so ignore jek.hehehehhee.

P/s:lambatnya nak mimpi di patuk ular,aku patuk ular adalah...hahahahhahaa.

Pikir-pikirkanlah.....:)

1 comment:

LovelyCikin said...

lau mmpi di patok lom ag..tp mimpi ular kecil jd beso ada.hiihihii..
tentang tafsiran mmpi tu xtaulah..tp lau sy dapt maknaya sy britau..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian