Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 26, 2010

Comel, Cute n Simple

Assalamualaikum w.b.t

Dari aku kecik sampai la besar panjang nie, aku x bape minat ngan sebarang jenis teadybear. Kalau kawan2 aku kat hostel dulu cbuk duk pujuk2 pakwe atau mak bapak belikan, aku lak lebih suka duit tue bli makanan(camne la aku x gemuk.hahahhahaa).

Memang kadang2 seronok tengok depa duk peluk2 n buat teman tdo, tapi aku x teruja langsung.Ingat dapat kawan yang suka teady bear nie, masa kat sek menengah jek,upanya bila masuk u, lagi ramai kawan2 aku gla teady bear. Besar2 tahap gaban lak tue,kadang2 takut lak aku kalau teady tue bernyawa n peluk diaorang balik.kahkahkakah.

Tapi, tadi waktu aku duk bukak2 blog orang n baca2 entri yang best, aku ada ternampak seorang blogger yang hasilkan sendiri teady bear. Lama gak la aku duk layan baca blog dia n memang cantik la koleksi yang dia hasilkan. Memang kreatif n simple tapi bagi aku cukup menarik. Memang sesuai la bagi penggemar teady bear n boleh bagi kat orang yang tersayang...chewahh...Layan la gambar yang aku copy dari blog dia n kalau korang nak tempah klik jek nama selipar jepun pink kat senarai blog aku follow.

p/s:aku memang cukup tertarik ngan design dia buat,
mungkin sebab x terlalu feminin kot teady bear nie.hahahahahhaa.


Fikir-fikirkanlah......:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian