Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 31, 2010

Gomo Kelate Gomo

Assalamualaikum wbt



Seronok gla tengok bola malam tadi walau xde sape menemani aku. Yela, kakak kesayangan aku mane minat bola, suami dia lak duk cbuk mengecat umah. Tinggallah aku sorang yang layan.

Best siot terjerit-jerit sorang2 bila melihat pemain2 bola cbuk duk menyepak bola. Rasa cam aku lak teruja nak turun padang pi main.Excited gla nie.hahahahhaa. Lagi2 pemain yang aku minat si Hairudin Omar turun padang lagi la aku suka.hehehhee.

Syabas n tahniah kat pasukan Kelantan, Akhirnya penantian slama 89 taun untuk bergelar juara termakbul pada tarikh keramat 30-10-2010.

Kepada pasukan Negeri sembilan, walau tewas 2-1 di tangan kelantan,jangan keciwa. Taun depan masih lagi ada peluang. Corak permainan N.9 pon memang hebat sehingga memaksa pasukan Kelantan bertungkus-lumus untuk menang.

Kalah atau menang tidaklah penting mane, tetapi semangat berkumpulan dalam permainan itu yang harus diambil kira. Bak kata pepatah bersatu kita teguh,bercerai kita roboh...

Pikir-pikirkanlah.....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian