Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 28, 2010

Dia Gadis Berbaju Kurung

Assalamualaikum w.b.t


Tajuk cam best jek kan..hehehhe. Arinie pergi class catat sejarah aku pakai baju kurung.huhuhu. Bukanlah sesuatu yang pelik bagi orang lain, tapi bagi aku yang jarang pakai nie, memang la menjadi pelik bagi semua orang.

Jumpa jek kawan2 ngan adik2 junior kat tepi jalan cbuk duk menanya nak pi mana pakai baju kurung cantik2 nie.hehehe.

Bengang jek aku ngan kawan baik aku yang jugak jenis x berapa nak gemar pakai baju kurung. Aku lak bagi nak cover bengang, aku jawab kami nak pi nasyid berjemaah sat lagi.kihkihkih.

Malu lak terasa bila ramai sangat duk tegur,nampak sangat boleh dikira bila aku pakai baju kurung. Bukan x cantik kalau pakai, dahla nampak sopan,comel,silap2 ramai lak yang berkenan(hahhahaha,statement tak menahan) tapi aku rasa terbatas kalau nak berjalan atau naik motor.

Kami dahla pergi class naik motor, kan tak pasal2 terselak-selak, atoi malu la nampak bulu kaki yang tak berapa nak comel nie.hahahhaaa. Baik punya alasan aku bagi kan nape xmor pakai baju kurung.

Bagi aku, x kisahlah pakai apepon janji kita pakai baju n selesa bila nak memulakan langkah.X gitu?hehehheee.

Fikir-Fikirkanlah....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian