Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 26, 2010

Hati Teringat Kampung, Jiwa teringat Esaimen

Assalamualaikum w.b.t

Diluah mati emak,ditelan mati bapa. Macam tuelah perasaan aku dikala ini. Bagaikan lamanya aku rasa x balik kampung jumpa ma n abah aku. Padahal ley dikatakan aku telefon mereka setiap hari, tapi x sama dengan face to face kan. Bukan aku anak manja, tapi memang aku xley berjauhan la ngan mereka.heehehhee.

Cemburu melihat member bilik sebelahku akan mengusung beg pada malam ini untuk pulang ke kampung. Kalau diikutkan hati, malam nie jugak aku ikut diorang balik. Tapi apa nak buat, komitmen aku pada esaimen yang belom dihantar harus didahulukan. Projek menghasilkan buku ini, cukup mencabar jiwa,mental dan fizikal aku serta ahli kumpulan.

Barulah aku tau bukan senang nak menghasilkan sebuah buku yang bagus dan diterima oleh pembaca. Banyak yang aku pelajari sepanjang buku ini dihasilkan dari segi mencari bahan, editing,lay out, mencari isbn, mencari pencetakan dan bermacam2 lagi yang menyebabkan tekanan darah dalam badan aku selalu naik dan turun x menentu disebabkan stress.kihkihkihkih.

Buat ahli kumpulanku, jangan risau. Insya'allah kita akan cuba lakukan yang terbaik dan akan submit sebelom korang pulang ke kampung k.

Wahai rumah tunggu kepulanganku....Home sweet home...:)

Fikir-fikirkanlah....

2 comments:

kiera syakirah said...

salam..sabar akak..alhamdulillah smua akan berjalan dengan lancar. maaf kalau kiera x bagi komitmen yang baik dalma kump..
tadi kiera suh sodexs tanye papa die..papa die ckap murah je printing tu..nanti lau papa dia dapat contac mane2 pencetakj..dia akan gtaw.
ok.

cik ude hamid said...

wow...alhamdulillah.
eh,sape kate x buat keje..ok la tue.
semua komitmen.jangan terasa pape la..kat cni just meluahkan kesteressan jek.hehehheee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian