Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, January 05, 2011

Agi idup Agi ngelaban.....

Assalamualaikum w.b.t



Berkobar-kobar semangat diawal-awal sem.Hope semangat nie x putus separuh jalan jek tapi sampai ke perjuangan last sem aku.Tahun ini ialah tahun last dan Semester last so harap-harap perjuangan yang dilakukan sangat2 berbaloi.

Pestime masuk class jek arini, lecturer pon bersemangat nak mengajar.Siap bagi esaimen lagi.huahuahuahua.Tue tandanya permulaan speed aku kayuhan dia mesti laju bukan lagi slow motion macam awal-awal jadi student.

Aku kena bijak urus masa dengan baik.Tahun last nie jugak ada beberapa paper yang agak killer aku ambil.So untuk kekalkan dengan baik aku harus bekerja kuat. Bijak bahagi masa dengan study,tesis n teater yang bakal aku tempuhi....Pergh dari gaya aku tulis nie nampak cam betul2 aku da sedia ek!hahahaha.Lau mak aku tau nie mesti dia buat pulut semangat sebab otak anak dia da bersih dari ansir-anasir luar(gaya cam kena rasuk jek sebelum nie.kihkihkih)

Nie azam baru nie taun baru dan hope dapat dilaksanakan dengan izin Allah s.w.t.

Fikir-fikirkanlah.........:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian