Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, January 08, 2011

Utusan Malaysia Online - Terkini

Utusan Malaysia Online - Terkini

Assalamualaikum wbt

Pagi-pagi lagi da dihidangkan dengan berita yang menyedihkan. Baru jek kes nie reda sikit dan timbul balik. trgis betul ditemui dalam sebuah beg.

Menurut petikan yang aku amik lam surat khbar nie "KUALA LUMPUR, 7 Jan. - Seorang bayi perempuan ditemui dalam sebuah beg pakaian di tepi jalan di KM7, Lebuhraya Silk dekat Semenyih hari ini. Turut ditinggalkan bersama bayi cukup sifat itu di dalam beg berkenaan ialah kain dan lampin pakai buang".

Kesian betul la..ape la salahnya pergi letak kat masjid ker,hospital ke or umah kebajikan.Melambak orang nak anak tue.Yang x menahan tinggalkan sekali kain ngan pampers. Cube yang buat tue tinggalkan duit ke,bon ke,saham ke atas nama budak tue senang ckit idup dia nanti.huhuhuhu.

Entahla..dunia da nak akhir zaman nie macam-macam ley berlaku.Hope kita yang diberi akal fikiran nie,sentiasalah berfikiran waras dan sentiasa berdoa agar mendapat keberkatan hidup dari Allah swt.Amin


Fikir-fikirkanlah.....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian