Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, January 14, 2011

Dating Ngan En.Tesis


Assalamualaikum wbt....

Ya Allah ape nak jadi ngan diriku ini...Keje melambak-lambak tapi satu pon belum mula. Dari tadi bukan main semangat berkobar-kobar nak cari bahan untuk tesis n esaimen. Bila bukak jek makcik google nie tangan aku gatal-gatal sign in blog. Waaaaaaaa..maka ini la jadinya, perubahan pada blog aku yang entah keberapa kali.

Atoi..wahai cik mood kuseru padamu, datanglah meresap kebadanku. Masa da semakin suntuk tapi aku langsung xde preparation.huhuhuhu.Agak-agak ada ubat atau jampi serapah tak nak bagi aku rajin. hehehehehe.

Dah-dahla cik ude oi dari mengarut n membebel. Sila sign up ko punya blog yang ko rasa santek sangat nie nthen pi mengarang tesis ko yang lagi chantek menunggu....huahuahua. Aku rasa cam nak nangis jek sebab da tensen tahap dewa.

Wahai bonda datanglah sembuhkan jiwa malas anakmu ini...hahahahhaa. Kla,lain kali lak aku bebel. Nie aku nak kena dating ngan En.Tesis lak. Da lama dia merindui aku yang da buat-buat lupa kat dia....he
hehehe.okies.chow..:)

jangan ganggu budak ini tengah dating sama En.Tesis terchenta


Fikir-fikirkanlah....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian