Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 03, 2011

Bangun....Da lewat nie!

Assalamualaikum w.b.t

Teringat zaman sekolah dulu,waktu awal2
nak masuk sekolah,mak aku xyah kejut la,
sure aku da terbukak sendiri mata sebab
da x sabar2 nak pergi sekolah.

Bukan
excited nak belajar pon,tapi excited nak tunjuk baju baru,beg baru n kasut
sekolah baru kat kekawan....hahahahahha.
Nakal kan
, niat awal2 da x bape nak
e-class pergi sekolah.

Tapi tue semua untuk hari pertama jek...ari kedua da mula buat peel,macam2 alasan la aku buat bagi mengelat nak bangun pagi.

Skill yang aku buat sampai da besar bila malas nak bangun pagi aku cakap kat mak aku...." ma, ada orang dalam bilik air,orang tunggu sampai diaorang keluar"hahahahaha.Padahal kadang2 xde sapepon yang masuk bilik air tue.Angin jek mak aku dengar alasan anak dia yang tersayang nie...

Tue semua kenangan indah waktu zaman persekolahan,mak,ayah n adik beradik ada untuk kejut bangun pagi.Tapi bila da melangkah masuk u,semua tue kena buat sendiri.Mana ada orang nak kejutkan kecuali jam loceng tersayang.Tue pon kalau sedar bunyik...hehehehhehe.

Bila da meningkat dewasa nie...pandai2 la atur masa sendiri.Jangan nak arap semua orang tolong.Berdikari lebih elok dari tau makan kari jek....hahahahhaa.Peringatan untuk diri sendiri.

Ude.......bangun pergi sekolah.Terngiang2 suara jeritan mak aku kejut bangun pagi.hahahaa.

Fikir-fikirkanlah....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian