Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 03, 2011

yeay...yeay..rumate baru

Assalamualaikum w.b.t

Tengok tajuk macam excited jek aku dapat rumate baru...hehehheh.Xdela excited pon,cam biasa jek.Aku jenis yang x kisah rumate baru ke lama janji dia seorang yang mudah n x kacau aku.Aku biasala, bukan seorang yang senang nak beramah-tamah mesra ngan orang yang baru dikenali.

Masuk bilik jek pagi tadi,da nampak dia kat kerusi sambil tersenyum.Aku pon senyum gak la,ala2 ayu gitu.hahahaha.Tapi untuk aku mulakan perbualan tue aduh.....amik masa tol.Nasib la rumate aku yang sorang lagi nie ramah tamah n sediakan biodata lengkap aku.hahahhaa.

Aku berbual jugak la dengan dia n tanya asal mane n cos ape.Da tue ape lagi nak tanya ek..aku diam jela sambil mata melekat kat screen laptop.Aku bukan sombong,tapi mungkin amik masa ckit untuk kenal dengan lebih rapat.cewahhhhh ayat.hehehehe.

Untuk my new rumate,welcome to my home. Macam umah aku lak walau bilik kecik,tapi jadikan umah gak la.hehehee.Jangan segan2 ngan saya...saya nie baik jek tau.Tak makan orang pon.hahahahahaaa.

Fikir-fikirkanlah.....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian