Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, January 15, 2011

BEN ASHAARI ! MASIHKAH KAU INGAT ??

Segmen Cik Ben kembali lagi.Jom ikut aku join.hehehhe.Seperti biasa ikut arahan dibawah yer

Sila letak header BEN ASHAARI BLOG

Tajuk : BEN ASHAARI ! MASIHKAH KAU INGAT ?? dan linkkan ke entri ini ..

Sila taipkan cerita dengan mengambil point yang diberikan diatas sebagai panduan dalam.. Ingat , setiap karangan mestilah MELEBIHI 100 patah perkataan ! Lebih tauuu.. kalau kurang , aku takkan senaraikan ...

Mula join blog nie
Pada awal bulan enam taun 2010.Mula-mula menulis blog ketika mengahadiri satu seminar tentang dunia penulisan dan blog.Selain itu selalu dapat mesej-mesej dari Cik Ben sendiri.Mula-mula selalu baca lama2 mula berminat dan minta tolong member ajar camner nak berblog.

Cabaran yang dihadapi
Mula-mula rasa malas sebab nak kena selalu menulis dan update.Lagipon masa tue langsung xde orang follow dan yang follow ialah aku sendiri.hehehhe.Tapi takpelah sebab memang langsung tak tau yang nak dapat follower kena ada cara.Bukan hanya duduk berdiam diri.

Pemberi semangat
Bagi mendapat tips2 yang bagus aku selalu la blogwalking blogger2 otai punya blog n then tau la bagaimana caranya.Akhirnya mula muncul beberapa orang follower dan dengan follower yang x ramai nie pon aku da cukup bangga.Yela,bukan senang kita nak suruh orang baca apa yang kita tulis.Kadang-kadang kita sendiri pon malas nak baca apa yang orang tulis lagilah kita punya kan.Da tak ingat sape yang komen pes sebab kawa-kawan yang ajar aku jek yang mula-mula jadi kawan macam kiera,masyitah n lily...thanks korang.Dan mereka-mereka nielah yang menjadi pengomen tetap blog aku.hahahahaa.

Pengalaman pahit
Rasanya belum ada sebab mungkin baru lagi dalam dunia blog.Hope akan terus menulis dalam dunia blog ini dan bukan setakat angan-angan mat jenin.

Berikan satu nasihat buat blogger blogger baru ...

Saya sendiri masih baru dalam dunia blog nie.Nak bagi nasihat rasanya tidak lagi layak.Cuma dengan serangkap pantun ini sama-samalah kita tahu ape tujuan kita berblog kan. Buah cempedak diluar pagar,ambil galah tolong jolokkan,saya budak baru belajar,kalau salah pakat-pakat tolong mengajar

Sila berikan satu blog yang telah korang FOLLOW hari ini .. Paling terkini !! Tulis urlnya .. dan kenapa korang follow blog tu.

Hari ini follow blog :http://diarisijejaka.blogspot.com.kenapa follow blog ini? blog ini menarik, penuh dengan cerita yang boleh membuai perasaan sesiapa yang membacanya. Cerita yang ditulis mampu membuat sesiapa akan terus membacanya...:)

Fikir-fikirkanlah.....:)

3 comments:

Cik SCC said...

keep on blogging eh..=)

jgn rsau,,kawan2 ada support..

p/s: i'm done following you..bwk bunny jalan2 neyh..hihi

cik ude hamid said...

comot-comel:thanks.hope kamu success jugak.

Kekunci Merah said...

suker bace..simple but nice!follow ur blog!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian