Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

Assalamualaikum wbt...:)


segmen cik ben lagi...perghhhh..agak panas ckit nak jawab soalan nie coz baru jek 2,3 ari lepas aku duk membincangkan isu ini ngan kawan baik aku.hahahha. Cik ben nie macam tau2 jek. pakai teropong ke ape? ke memang ley baca ati orang macam lam filem kata hati tue..

dah2..xyah bebel panjang. Sape nak join link kat cnie. Dah tue, jawab lak soalan kat bawah nie yer.

Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ?
Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

tipula lau aku kata x pernah kan..dulu memang aku jatuh cinta sebab fizikal cos aku minat lelaki yang kurus dan kening dia lebat.hahahaha. tapi bila aku meningkat dewasa, baru aku sedar tue semua tak penting. apa yang penting dan harus di nilai ialah keimanan dan kasih sayang dia pada aku. fizikal boleh berubah tp keperibadian yang baik di bawa sampai mati.

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup
? Kenapa ?

agakla...takde jawapan.yang aku tau aku kurang dengan lelaki berisi walaupon mereka comel. kawan2 aku pon ramai yang suka lelaki versi comel nie. tapi aku x tau kenapa aku kurang berminat. Mak aku selalu kata kat aku "walaupun aku suka lelaki kurus, tp yang kawan ngan aku mesti lelaki versi comel".hahahha.so apa nak kata kan. aku akan terima kalau da memang jodoh aku..:)

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

bentuk muka yang panjang n rahang dia bergerak2. nampak macho.(betul ke ek?)hahahah.

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

yezza..sebab lelaki akan berisi selepas kawin. itu tandanya isteri mereka pandai jaga n bagi kasih sayang yang secukupnya...heheheh.
(bukti nie ada kat kedua2 abang ipar aku yang da semakin gendut lepas kawen.hahahahha)

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

terpulang pada individu. x semuanya macam tue. aku pilih yang tengah2.hehehhee.

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..

mesti macam abah aku ckit walaupun busy ngan keja tp x pernah abaikan kami sekeluarga. kedua macam abang aku ckit walaupun tegas tapi pandai mengambil hati adik2 n yang ketiga macam adik lelaki aku yang dua orang tue walau x ensem tapi ada daya penarik sampai ramai yang terpikat.hahahahaa.

sebab aku pilih si dia dulu..ada ciri2 yang aku beri kat atas n paling penting dia mengingatkan aku ke arah kebaikan dunia dan akhirat..

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

dulu berpuas hati tapi sekarang kena cari yang lain sebab da xde..hehehheehe.

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

x berapa puas sebab member2 kata aku da makin berisi. kalau aku x makan diaorang kata xley diet2. lau aku makan diaorang bising kata aku berisi...memang saja nak jeles kat aku la tue.hahahhaa.

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

x perlu bagi aku. terima keadaan seseorang itu seadanya. sememilih manapun kita kalau da suka dekat seseorang itu jangan ubah dia. terima dia dengan seadanya seperti mana dia menerima kita. dalam cinta tiada kompromi.

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

entah...aku x suka guna produk2 kat pasaran. x yakin keberkesanannya. lau nak kurus guna cara semulajadi. samaada makan dengan kuantitis sedikit, senaman n rajin2kan puasa. Insya"allah menjadi.

settle. arap maaf jika ada yang membaca terguris atau terasa dengan kenyataan yang aku tulis. bukan menghina atau mengutuk sesiapa just ini pandangan aku seorang. setiap kita x sama apa yang kita mahukan. baca dengan senyuman yer...:)


pikir-pikirkanlah...:)





10 comments:

Miss Dill said...

singgah sini. berisi ke? comel jek :)

Miss Dill^^

ilham_un said...

miss dill:hehehe..pempuan mesti obses lau berisi ckit kan..:)

Miss Ran said...

erk gendut

hahaha

budak kampung said...

alamak....aku berisi..aku buncit...alaa...takde sape nak kat aku la ni huhuhuhu...ngeeee...


kalo tak malas,singgah la kenapa perempuan jadi mangsa laki gila seks

ilham_un said...

miss ran:sekadar gurauan..
budak kampung:ish..xdelah.lau da jodoh insya"allah.

manueng said...

xleh blah kutuk adik x ensem...haha

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Setuju dgn anda. Terima pasangan kita seadanya. :)

ScarletRooF said...

Lelaki berisi pun comel aper

Tak caya?

tengok afdlin shauki

Comel kan
*di mata sy la*

haha..

cik gege said...

teropong dr blog incik ben...

jom singgah umah cik gege...

http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/2011/03/ben-ashaarilelaki-vs-perempuan-fizikal.html

ilham_un said...

manueng:hahahhaha.sebab dia selalu perasan dia ensem
rabiatul:yezza...
scarlet:yup..x kutuk sape2 k.semua cantik kurniaan Allah swt
cik gege:thanks..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian