Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, March 15, 2011

sehari bersama my lovely

Assalamualaikum wbt...

akhirnya dapat gak aku jumpa my lovely samsung aku nie.hehehehe.

dengar jek mak aku turun kl, aku terus pi umah kakak aku. tak kira dah, siap ke x siap keje, janji aku dapat jumpa mak ngan anak buah aku.

sehari jek jumpa diaorang cos aku ada class lak esokkannya. dapat jumpa tp cam x puas jek. lagi2 anak buah aku nie mulut dia da semakin banyak n ada jek menda dia nak cakap.

kat bawah nie layan jela pic aku ngan diorang. bawak pi pusing2 kl naik lrt. seronok tp penat...:)


before pergi kl sentrel - stesen komuter kuang- along frust x jadi pi nilai.kihkihkih.

atas tangga apon jadi..muka buyat excited naik escelator

umi, abi with ayat n ayie kat kl sentrel

nteh n enchu with ayat dalam komuter

nenek with dua cucu tersayang

banyak lagi tempat x round. nanti datang lagi kita pi sunway lagoon lak...yuhooooo.heehee.


pikir-pikirkanlah...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian