Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, March 08, 2011

Dapat Duit Perabih Duit

Assalamualaikum wbt


Duit..duit..duit..bukan senang nak dapatkan duit dengan mudahkan. Kalau dulu duit rm50 hinggit da cukup besar, tp cuba sekarang tukar kat pasar tengok apela yang dapat. Memang nilai matawang semakin melambung naik sejajar dengan globalisasi negara.

Cewah..macam pakai ekonomi lak aku nie kan.hehheh.Sebenarnya aku nak cta pasal duit jualan buku aku aritu dapat untung. Tapi ckit jela untungnya. lagipun kitaorang x jual kat kedai, jual ngan kawan2 n saudara mara. At least kami bangga gak dapat rasa hasil usaha sendiri.

semalam bagi menselebrate kejayaan kami, ahli kumpulan aku berpakat la dengan sebulat suara untuk menghabiskannya di Pizza Hut. Da lama tue x makan sejak sem nie aku gawat.hhahahha. memang seronok kuar ramai2 n terasa nikmatnya bila duit untung tue dapat dirasai oleh ahli kumpulan yang lain.

balik dari makan2 tue, tiba2 kawan aku bgtau..oit lebey duit buku yang dapat tue jangan lupa lak buat bayar duit untuk dinner class.

perghhhhhhhhhh...parah2. baru ingat nak saving buat wit kawen.hahahhahahaaa. macam dapat riban2 jek.

layan jela picture gedik santai kami bertujuh

niela cover buku kami-terlaris di pasaran.hahahhaa

da kenyang semua buat2 muka seposen

nie gedix santai

antu mak limah makan pizza...kihkihkih

makan besau

comel tak...

peace b4 makan


pikir-pikirkanlah...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian