Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, March 04, 2011

Teruja gila menunggu follower ke 100

Assalamualaikum wbt..





bukak blog jek tengok follower da 99 orang..terharu gla sebab bg aku bukan senang nak suh orang jadi pengikut kita n nak baca ape yang kita tulis.

Aku rasa teruja gila nak tunggu sapekah yang bakal jadi follower aku yang ke 100.

Kat cnie aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kerana korang sudi baca entry aku yang x seberapa nie..tanpa korang semua sapelah aku an..ecececeh..ayat cedey.

Hope lepas nie aku semakin rajin nak bw n berblogging...:)

pikir-pikirkanlah...:)

6 comments:

Kak MatShirul said...

hai~~ salam perkenalan..shikinbudakbaik wat nakal kat sini..sikitt jek..
follow u too..

cik ude hamid said...

wasalam...
kamu follower ke 100 saya.
thanks n salam perkenalan.

Zaujah Miqdad said...

dah 100 da!tahniah:)

cik ude hamid said...

thanks faiqah..:)

Nadhirah AR said...

tahniah ye followers makin meningkat . keep on blogging ^^ saya pun teruja gak time nak sambut follower ke 100 heee :)

cik ude hamid said...

nad:hehehe...keep on blogging.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

cinta (1) contest (4) family (18) food (1) freindz (10) holiday (4) kehidupan (76) kenangan (47) kesihatan (1) lucu (1) mood (33) music (1) picture (15) sahabat (2) segmen B.A (16) study (2) video (6)

semekar nyanyian